VEELGESTELDE VRAGEN

1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vergeet dan niet als extra optie 'Inpakken als cadeautje' met het artikel mee te bestellen. Vul vervolgens bij het factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die ik erbij zal doen. 


2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik streef ernaar je bestelling binnen 2 werkdagen (met uitzondering van weekend- en feestdagen en vakantie periodes) te verzenden, maar vaak lukt dit gewoon de volgende werkdag. Bestel je gepersonaliseerde planners of artikelen met een hogere oplage? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. Je ontvang altijd een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Planjeweek.nl is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport.
 Heb je binnen Nederland na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met mij op.

3. Hoe worden de verzendkosten berekend?
Dit wordt berekend aan de hand van de tarieven van PostNL en DHL. Voor bestellingen van €40,- of meer zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland. De verzendkosten verschillen per product, afhankelijk van het formaat en gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten. In het winkelmandje zie je de juiste verzendkosten die kunnen verschillen van €3,95 (brievenbuspost) tot €5,95 (pakketpost) binnen Nederland.

4. Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?
Je kunt jouw bestelling betalen via iDEAL, Apple Pay, PayPal, creditcard, Bancontact, Klarna achteraf betalen, handmatige overboeking en contant betalen bij afhalen. Als Nederlandse zakelijke klant kun je ook kiezen voor betalen achteraf per factuur. Kies in dit geval dan voor 'Vooraf overmaken' en geef in het opmerkingenveld aan dat je graag als bedrijf wilt bestellen. Wanneer je je bestelling komt ophalen in Venray is er helaas geen mogelijkheid om te pinnen. Er zijn alleen extra kosten verbonden wanneer je kiest voor PayPal (+ €0,50) of Klarna (+ €1,00) als betaalmethode.

5. Welke rekeninggegevens kan ik gebruiken als ik als bedrijf heb gekozen voor 'Vooraf overmaken'?
Je kunt jouw bestelling betalen door het totaalbedrag over te maken naar:
Rekeningnummer: NL45KNAB0502934395
Bic: KNABNL2H
T.a.v. Planjeweek.nl

6. Waarom zie ik Stg Mollie Payments als ik betaal via iDeal, Apple pay, PayPal, Bancontact, creditcard of Klarna?
Mollie is het bedrijf dat voor Planjeweek.nl deze betalingen verzorgt.

7. Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat de order in ons systeem is aangemerkt als 'verzonden'. Het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.

8. Hoe werkt retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Bekijk deze pagina voor alle informatie over retourneren en het downloaden van het herroepingsformulier.

9. Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Helaas komt het af en toe toch voor dat een bestelling beschadigd tijdens het transport. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact met mij op.

10. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Ben je ergens niet tevreden over? Ik raad je aan om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken door even te mailen naar info@planjeweek.nl. Ik denk graag met je mee over een passende oplossing. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

11. Ik ben geïnteresseerd in de verkoop van producten van Planjeweek.nl. Kan ik ook bij jou inkopen?
Wil je de planners van Planjeweek.nl inkopen? Leuk, dat is zeker mogelijk! Stuur dan even een e-mail naar info@planjeweek.nl.

MIJN VRAAG STAAT ER NIET TUSSEN
Neem dan contact op met ons via de contactpagina. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
 

© 2020 - 2021 Planjeweek.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel