Klachten & garantie


Klachten

Ben je ergens niet tevreden over? Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken door even te mailen naar info@planjeweek.nl. Ik denk graag met je mee over een passende oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Alle planners in deze webshop zijn zelf ontworpen. Ik geef om deze producten en doe daarom ook logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het helaas wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport, of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding te maken bij Planjeweek.nl. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zorg ik kosteloos voor reparatie of vervanging.

 

© 2020 - 2021 Planjeweek.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel