Veelgestelde vragen
Bestellen en betalen
Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vergeet dan niet als extra optie ‘Inpakken als cadeautje’ met het artikel mee te bestellen. Vul vervolgens bij het factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingenveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingenveld een boodschap schrijven die ik erbij zal doen.
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?
Je kunt jouw bestelling betalen via iDEAL, Apple Pay, Creditcard, Bancontact en Klarna betaal later. Er zijn extra kosten verbonden wanneer je kiest om te betalen via Creditcard (+3%) of Klarna betaal later (+€1,00 en 3%). Als zakelijke klant kun je ook kiezen voor betalen achteraf per factuur, maar dit staat niet bij de standaard betaalmethoden. Deze optie is alleen via de klantenservice mogelijk.
Welke rekeninggegevens kan ik gebruiken als ik als bedrijf heb gekozen voor ‘Vooraf overmaken’?
Je kunt jouw bestelling betalen door het totaalbedrag over te maken naar:
Rekeningnummer: NL38KNAB0257465642
Bic: KNABNL2H
T.a.v. Planjeweek.nl
Waarom zie ik Stg Mollie Payments als ik betaal via iDeal, Apple pay, Bancontact, Creditcard of Klarna?
Mollie is het bedrijf dat voor Planjeweek.nl deze betalingen verzorgt.
Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat de order in ons systeem is aangemerkt als ‘verzonden’. Het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling. Mocht je hier toch niet helemaal uitkomen, dan kun je het beste contact opnemen met Klarna zelf. Maar natuurlijk kunnen wij ook altijd even met je meekijken!
Verzendkosten en leveringen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Iedere bestelling die op werkdagen vóór 16.00 uur geplaatst wordt, zal dezelfde dag nog worden verzonden! Als de levertijd tijdelijk anders is dan wordt dit duidelijk gecommuniceerd in de webshop en als je gaat afrekenen. Bestel je gepersonaliseerde planners of artikelen met een hogere oplage? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. Je ontvangt altijd een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Planjeweek.nl is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport. Heb je binnen Nederland na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met mij op.
Hoe worden de verzendkosten berekend?
Dit wordt berekend aan de hand van de tarieven van PostNL en DHL. Voor bestellingen van €60,00 of meer zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland. De verzendkosten verschillen per product, afhankelijk van het formaat en gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkingsmateriaal, eventuele extraatjes en administratiekosten. In het winkelmandje zie je de juiste verzendkosten die kunnen verschillen van €4,95 (brievenbuspakketje) tot €6,95 (pakketpost) binnen Nederland.
Verzenden jullie ook naar andere EU landen?
Jazeker, dit is zeker mogelijk! Standaard versturen wij binnen Nederland of naar België of Duitsland, maar verzendingen naar andere EU landen zijn op aanvraag. Wij verwerken deze bestellingen handmatig en hebben eerder planners verzonden naar o.a. Oostenrijk, Portugal en Luxemburg. Informeer gerust per email naar de verzendkosten en geef meteen de artikelen door die je graag zou willen bestellen. Dan helpen wij je graag verder.
Retourneren en/of klachten
Hoe werkt retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Bekijk deze pagina voor alle informatie over retourneren en het downloaden van het herroepingsformulier.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Helaas komt het af en toe toch voor dat een bestelling beschadigd tijdens het transport. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact met mij op. Ik denk graag met je mee en samen vinden we een passende oplossing!
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Ik raad je aan om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken door even te mailen naar info@planjeweek.nl. Ik denk graag met je mee over een passende oplossing. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Mogelijkheden
Ik ben geïnteresseerd in de verkoop van producten van Planjeweek.nl. Kan ik ook bij jou inkopen?
Wil je de planners van Planjeweek.nl inkopen? Leuk, dat is zeker mogelijk! Lees op deze pagina meer informatie of stuur even een e-mail naar info@planjeweek.nl met daarin jouw wensen.
Heb je een andere vraag?
Neem dan even contact op met mij via de contactpagina. Ik help je graag en zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.